Saturday, December 17, 2011

Lu Ada Dara Lu Kolot??

Assalamualaikum...
hye peeps~~ 

i think this is a bit serious topic for certain people......so, before aku cerita lebih jauh dan mendalam lagi...first skali aku mohon ampun dan maaf andai ada yang terasa with this entry....entry nie tak de kaitan dengan sape2 pun...cuma sekadar penghayatan untuk kita semua......sebelum tu korang judge sendiri video nie.....





ermmmm, so korang dah paham kan? dan dah tahu kanapa yang aku cuba sampai kan....actually, aku xpaham kenapa that girl macam bangga gila bila dia buka aib dia....even dia dah tak de dara sekali pun tolong la malu sikit...ini tak, bangga lak dia kan? hmmmm~~ aku sendiri pun tak tahu apa yang dia fikir bila dia buka aib dia.....malu seh~!! kau memang seronok eh dengan semua tu..kau sedar ke tak apa yang kau dah lakukan....tolong la insaf~!!

manusia nie memang tak pernah lari dari melakukan kesilapan....sebelum kita menuding jari menyalahkan orang lain..sebaiknya kita memandang diri kita terlebih dahulu..dan nilai diri sendiri...dan jika menyalahkan sebelah pihak jugak xpatut kan? senang cerita sekrang nie tak perlu la nak salahkan sape2....masing2 sedar dengan salah masing2..that's enough better~!!

then, to ladies....selagi boleh elak try elak.....jangan sesekali terjebak..dan jangan mudah percaya dengan pujuk rayu seorang lelaki....kelak akan mengundang padah pada diri kita sendri.....aku nasihat bukan untuk korang saja...tapi untuk diri aku sndiri jugak...sama2 la kita ambik iktibar dari video kat atas nie....

No comments:

 
© IeykaShahidan