Monday, December 5, 2011

Satu Malam Yang Tertekan...!!

ermmmmm, ada satu malam tu aku memang tertekan gila....kejadian nie berlaku pada hari khamis yang lepas....dah la seharian aku kelas....dengan ada test lagi pukul 5ptg tu....balik dari test dah pukul 6 lebih....aku dengan kawan aku, DIYA gerak pergi Pasar Malam.....aku dah lapar gila hari tu sebab belum makan nasi lagi....balik dari pasar malam dah pukul 7.30....aku memang ada janji dengan orang nak keluar malam tu pukul 8....tapi, tetibe m0od aku macam malas gila nak keluar.....

okay, pukul 8 orang yang janji nak bawa aku keluar tu pun call aku bagtahu dia dah gerak dan dah nak sampai...ok fine~!! memang aku makan pun belum, mandi pun belum...haha aku suruh dia tunggu je....tapi, degil lak dia kan..asyik call aku je tak berhenti....aku dah mula bengang dah nie....macam nak je aku cancel kan keluar....tapi, tak baik lak kan..sebab dia dah nak sampai...huhu

pukul 8.30 lebih2 baru la aku turun bawah....kitorang gerak pergi ambil TASYA kat Taman Maidam....aku dah menggigil dah nie dalam keta....biasa la keluar secara terpaksa memang la macam2 aku rasa....nasib la tasya sudi teman aku keluar malam tu..kalau x aku pun tak tahu apa akan jadi dengan aku malam tu....dah la m0od tak bape baik......

aku tension dengan dia...sebab~~~~

  • lambat betul dia nak gerak......(berjalan tu mengalahkan perempuan.....dah tu pergerakan dia memang aku tak boleh nak follow dan ramal langsung.....asyik tercegat je kat keta...rasa menyampah gila lak aku tengok dia....memang ikut kan hati aku nak bagi penampar je....sakit hati aku tengok muka dia....)
  • dah ada depan mata pun nak mesej.....(eeeiiii, xsuka nya aku,,,aku dah ada depan mata dia pun nak mesej2 aku lagi.....tak aman hidup aku la....kau nak cakap apa pun cakap jela...tak payah la nak mesej2 aku.....pemalu la sangat kan....dah aku tengok muka kau macam perogol bersiri je....seram lak aku tengok....huhuhu)
  • kau cakap aku tak paham.....( aku tahu la kau orang terengganu pun...tapi, agak la kau nak cakap tu....aku bukan xboleh nak paham pun kalau bahasa terengganu.....macam orang lain cakap aku boleh je nak paham...tapi, kalau kau cakap aku memang dah pending 20saat nak paham....susa gila aku nak berkomunikas dengan kau...)
  • kau sangat memaksa....( aku rimas gila la dengan kau....kau suka sangat mendesak aku kan?? tak bebas plak aku rasa bila keluar dengan kau....boleh tak kalau kau biarkan je apa aku nak buat....aku tak suka la orang nak ambil tahu psal aku sangat.....)
untung la aku ada tasya masa keluar malam tu...at least aku kurang sikit rasa tension....boleh jugak aku lepak2 dengan tasya kat tepi pantai.....boleh cuci2 mata tengok barang yang jual kat dataran syahbandar tu.....kalau tasya tak ada aku rasa aku memang dah bleh jem gila bangang dah malam tu....sebabkan aku stress malam tu...s0, aku pun plan nak keluar lain....dan semalam aku berjaya keluar dengan tasya g bandar.....lepas sgala tension aku...dan sekarang aku pun dah xde contact dengan laki tu lagi.......

No comments:

 
© IeykaShahidan