Tuesday, December 13, 2011

Should Be Silent~!!

"mendiamkan diri itu lebih baik dari berkata-kata"

untuk kali ini aku hanya mampu mendiamkan diri...tiada kata yang mampu aku ungkapkan lagi...dan aku membenarkan rentak ini berjalan mengikut peredarannya...tak kan aku menggangguinya...seharusnya aku yakin dan percaya tentang semua ini....biar pun bukan di hadapan mata aku....usahlah engkau hiraukan aku disini kerana sudah terukir sebuah keindahan di sana...di saat aku menerpa pergi jauh dari bayangan dan igauanmu....tiada kata seindah lukisan alam yang mampu aku bisik di telingamu disaat ianya datang....kehidupan yang sementara ini penuh dengan onak dan liku yang akan sentiasa mewarnai corak dan lukisan duniawi....aku diam membisu bukan kerana aku lemah mahupun aku tidak terdaya...namun, aku tidak mahu engkau menderita di masa akan datang...




eh, asal tetibe ayat aku lain macam je nie......huhuhuhu
sorry, m0od aku kurang baik malam nie...so blog nie xde MOTIF pun....sje ske2.....daaaa~~~ 

No comments:

 
© IeykaShahidan