Monday, December 12, 2011

Take Me Home~!!


HOME SWEET HOME.....

waaaaaaaaaaaa~~~aku nak balik rumah~!!!
HOMESICK~!!
makin dekat nak exam makin otak aku dah x betul.....
need my parents.....
rasa macam nak nangis je bila aku cek jadual memang full gila....
tambah plak dengan semalam my mom call tanya bila nak balik....
aishhhh~~~
makin parah la hati aku nie.....
mama....org tak leh balek la ma~~
jadual pack.!! ada banyak test.....huhuhu


....................................................................................................................................................

hahahhaa....ang nie wat teruk bleh noh?? 
xpayah dok gedik sangat la homesick sampai tara tu.....
memang la aku rasa nak balek rumah....
tapi bukan la sampai tergedik2 sangat pun....
biasa je...
aku nak balek pun sebab aku nak ambik barang kat rumah...
dan kalau bleh aku nak tinggal laptop aku kat rumah...
takut nanti masa nak g lumut bulan 1 nanti aku tak tahu lak nak letak laptop kat mana.....
nak tinggal je kat bilik macam xselamat la plak....
dan kalau boleh blek rumah aku nak shopping2 sikit....
nak harap shopping kat terengganu....
huhuhu, ap je ad kat terengganu nie....
sekrang nie msti banyak barang murah...
yela kan....year end sale..!!!
ermmmm, xpela......
tunggu dan lihat jela bila aku bleh balek rumah....
minggu nie dan minggu depan memang aku xleh balek sebab ada test.....
minggu sterusnya dah study week...
mungkin masa tu kot aku akan balek.......


"TAKE ME HOME"

No comments:

 
© IeykaShahidan