Saturday, December 24, 2011

Jangan Rampas Dia Dari Aku...!!

Assalamualaikum....

hye readers~!!

siap sudah meng"modified" blog....

so, sekarang blog aku dah berwajah baru....
layout aku sendiri dan header pun aku buat sendiri...
cantik kan??
baik korang cakap cantik....
lau tak aku bunuh korang semua malam nie jugak....


ok stop~!!
bukan ini yang aku nak cerita......

sebenarnya aku nak kongsi dengan korang pasal cinta mati aku....
aku memang sayang dia sangat.....
ke mana je aku pergi aku nak sentiasa dengan dia.....
aku tak pernah sekali pun lupakan dia walau sesaat....
nak tidur pun aku nak dia teman aku....
kalau tak memang xlena tidur aku.....

kalau ada sapa2 nak sentuh dia memang aku tak kan benarkan.....
apatah lagi kalau ada orang nak rampas dia dari aku...
dia milik aku selamanya....
jangan ada sape2 berani nak rampas dia dari aku....
aku bunuh korang nanti.....
dia nyawa aku.....
aku tak leh hidup tanpa dia.....
sebolehnye aku nak bersama dia sampai aku mati......


haaaa......nie la cinta mati aku......:P
comel kan?? 
aku panggil dia Mr.Frogy....
aku suka dia sebab dia lembut......
lena tidur aku bila bersama dia..hehe
sayang dia sangat2~!!!

ermmm, okay la korang....
skarang nie dia dah panggil aku.....
nak plok dia....
nk cium dia.....
wah~~!!best~~hahaha

aku kak tindok!!
selamat lemai~!!
(bahasa iban suda)

maksudnya:: aku nak tido.....selamat malam~!!

4 comments:

Nurammarlinanasir said...

Assalamualaikum, ayo. Saya dah tertipu.Ingatkan sape lah yang you sayang tadi. Alamak.Den dag terkono. Haha. btw salam ziarzh belog anda.Nice background.
Sudi visit mine okay.
http://anakpakciknasir.blogspot.com
t.q

misZ iEyka said...

@Nurammarlinanasir thnx dear~!! nt i visit ur blog k....hehe

Seneorita Baharin said...

hahaha...niceee love storyy.. :D kimsalam kat mr.Froggy u tue ok..
btw ur blog so chantek..done follow u blog..nnt singgah laa blog i plak..nite2!
seneoritabaharin.blogspot.com

misZ iEyka said...

@Seneorita Baharinhahaha, mr.frogy jwab salam awk tu...:P done follow u t0o..hee~ thnx ye dear!

 
© IeykaShahidan