Thursday, December 22, 2011

Tersangat Happy~!!

Assalamualaikum....!!!

im in happy m0od t0day~!! 

eh,nak tahu ke kenapa?? selalu aku sedih je kan..tapi tibe2 hari ini aku happy...lepas dating kah? atau dah jumpa pakwe baik punye....ohh no~!! xmo ye awok2 semua fikir macam tu........

why im so happy??

aku happy sebab hari ini aku dapat jawab test teknik pemisahan dengan jayanya....then, dapat tengok markah untuk test 1 yang dulu...okay~!! not bad~!! nak kata hebat sangat tu tak de la kan...tapi, ikut tu aku tak perlu risau dah la.....confirm dah lulus tu yang pasti.....

yang sebenarnya setiap benda dalam dunia nie tak de la susah mana pun.....cuma kena rajin je...bnda susah macam mana pun kalau kita rajin berusaha insyaAllah kita mampu buat yang terbaik.....

ready for final~!!

okay, kuliah untuk semester tiga nie pun dah berakhir...minggu depan bermula lah study week..!! means aku dah tak de banyak masa untuk bermain lgi...aku nak study,study dan terus study......

yeahhh~!! disebabkan aku dapat jawab test tadi...so, sekarang aku dah ada semangat untuk study....cayala~!!! aku nak capai sasaran aku.....yakin pada diri sendiri yang aku pun mampu berjaya seperti orang lain......

1 comment:

haffizmohdnoor said...

wah..seronoknya lulus,,



http://haffizmohdnoor.blogspot.com/2011/12/semak-keputusan-peperiksaan-anak-anak.html

 
© IeykaShahidan