Saturday, December 24, 2011

Wajah Baru~!!

Assalamualaikum.....

haaaa, korang ada perasaan tak menu bar blog aku dah lain sekarang....
purple in color gitu....
aku pun sebenarnye dah pelik sekarang....
sejak dua menjak nie aku suka sangat dengan purple....
kenapa eh??
tersangkut dengan rumate agk nye...hahaha


Sebelum nie aku pakai widget je untuk menu bar.....

tapi sekarang aku edit sendiri....
atas pertolongan my Adik...
adik??? my junior lorh masa kat sekolah dulu.....

mula tu aku tanya dia.....
"cmne eh nak center kan menu bar?"
tanpa banyak soal dia pun terus gtaw aku cmne nak wt.....
dia suh aku buang widget dan follow tutorial dia....
korang pun bleh cuba kalau nak......


Dear Azim, 
than yea for helping me....
ur tutorial memang berguna......

sape2 nak tengok tutorial kat blog dia bleh KLIK DISINI ye......


credit to :: adik azim!!

No comments:

 
© IeykaShahidan