Thursday, December 22, 2011

Jom Nikah~!!

Aku set alarm pukul 5.30am..dengan harapan aku nak bangun awal dan study sikit...sebab ada lagi dua bab belum aku cover....tepat jam 5.30am, pakwe aku pun mula la nyanyi lagu "Hey Soul Sister" dengan penuh semangatnya untuk kejutkan aku bangun dari tidur.....Siap ada gambar lagi masa keluar dekat skrin phone aku masa pakwe aku tu sibuk nyanyi lagu...Gambar siapa??errr~~ someone special ke? kalau nak tahu gambar siapa silakan lah buka tunggu alarm phone aku bunyi...serta merta terpampang la gambar si hensem tu nanti...hensem ke??hohoho berbalik kepada cerita...pakwe aku nyanyi lagu tak tahu nak berhenti la plak kan....sampai kan aku sendiri kena tutup mulut dia..cium gak kang~!!! wahh~panas statement~!!=P elok je aku tutup mulut dia aku pun teruskan hanyut kan diri dalam lena yang panjang...tup3, aku terjaga pulak pukul 7.30am...makkkk aiiii~!!! kelas aku pukul 8am...study pulak entah pape je nie....so,apa patut aku buat? haaa~~try la fikirkan apa tindakan aku....kalau yang dah kenal aku mesti tahu apa aku buat..hahaha yeaa~~!! of coz aku bangun dengan slumber mesej Diya...suruh dia pergi kelas dulu dan aku teruskan tidur semula...(ponteng kelas la tuh~!!) pukul 8.00am baru aku bangun terus buka laptop dan study...study ke?? relax dulu...tengah mamai lagi nie...pagi2 macam nie elok juga aku layan you tube dulu sebelum sambung study kan...sambil2 tu aku pun mula la jinakkan diri dengan nota2 yang ada....study jugak aku ye?? tengah seronok study tetibe jem plak perot aku....tuutttt~~!! postpone study kejap... 

dan seterusnya aku sambung lagi study...dah tengah elok2 study terdengar plak Setan2 menghasut aku...."eh, kau online la...cuba kau tengok blog" ok fine~!! aku pun teruskan aktiviti aku pagi2 nie berblogging...baca blog dari blogger2 lain, tengok2 gambar pre-wedding..fuh~!!sumpah sweet dowh~!! terasa plak aku nak kawen...."mama, saya nak kawen boleh?" penat kan asyik study je..kalau kawen nanti duduk rumah jaga suami jaga anak..(10 orang tu jangan main2) =D memang aku tak ada kerja tengok gambar wedding pagi2 nie....terpostpone agak panjang study aku tiba2 gara setan hasut aku...iman tak kuat la tuh~!! nak kawen jugak~!!! derrrr~~ huhuhuhu "awak2, jom kita nikah bersama2 nak tak?" perghh~~!! gila ke apa aku pagi2 nie...dengan siapa pulak aku nak nikah nie...tolong jawab kejap~!! "dengan pakwe kau la" what?? dengan pakwe aku...? ade ker~~ aku pun tak pasti aku ada pakwe ke tak..korang kena tanya pakwe aku sendiri la dia mengaku ke tak aku nie makwe dia...atau mungkin aku nie cuma tempat persinggahan....huhhuhu =( 

aishhh, ieyka oo ieyka.....better u insaf la dear~!! final dah dekat kau boleh pulak fikir sal kawen nie kan? kau ingat kawen tu senang ke...banyak kot tanggungjawab...kau study la dulu ye..nanti dah grad kau boleh pilihkau nak kawen dengan siapa...fuy0ooo~~ bajet macam banyak pulak jantan yang nak kat aku....yang sorang pun belum tentu lekat lagi....complicated dowh~!! 

p/s:: stop BERANGAN~!!! jom sambung STUDY~!!

No comments:

 
© IeykaShahidan