Thursday, December 29, 2011

Mimpi~!!!

Assalamualaikum.....

Lately, aku sering mendapat mimpi yang pelik dan mengerikan..
Mengerikan bukan bermaksud aku bermimpi jumpa hantu or what...
But mimpi something bad happens to my lover.....
Before this aku sering mimpi yang my dad meninggal....
Kata orang kalau mimpi macam tu umor orang tu akan panjang....
im really hope so~!!
Aku tak sanggup kehilangan my dad...he's everything for me...
Dont know what happen to my life and my future without him....
Then dua tiga hari yang lepas pun aku ada jugak mimpi sal kematian nie...
Memang dalam mimpi tu tak nampak yang my dad meninggal...
Tapi, mimpi tu seolah2 bagitahu aku petanda....

Korang pernah kan dengar pasal Tanda 100 hari sebelum Kematian??
haaa, dalam mimpi tu ada tunjuk pasal tu la...

Aku tak pernah nak cerita dekat my family aku pasal benda nie....
Aku sangat risau sekarang nie...
Really hope tak kan terjadi pape to my dad....
Memang my dad sakit tapi, aku tahu my dad masih kuat dan mampu bertahan....
I love my dad damn much~!!!

Selain dari tu, aku sekarang selalu jugak mimpi about my only one....who? ermm, biar aku je tahu...
Masa hari isnin yang lepas aku mimpi dia excident.....
Aku call dia banyak kali tapi tak angkat....
Aku dah mula panik..
Then, aku call lagi his mom yang angkat and bagitahu dia ada dekat hospital....
because he involve in excident masa balik dari hantar aku.....
Kebetulan malam before aku mimpi nie aku balik kampung dan dia hantar ke terminal...
lepas tu aku dengan dia mesej macam biasa...
tetibe dia tak balas...aku fikir dia tido..
dan hari isnin sebelum aku mimpi aku ada call dia.....
tapi tak angkat...sampai masuk jugak dalam mimpi aku....
ini sebab aku terlalu risaukan dia...
Dan sekarang mimpi aku nie memang jadi kenyataan...
Tapi, nasib la xteruk...Syukur la kan~~!!

Lepas aku mimpi dia excident aku ada mimpi yang kitorang bergaduh....
bergaduh sebab kan pompuan lain....who?? dia tahu sape pompuan tu.....huhu
kisah dia mula bila aku tengah lepak2 dengan dia....
tetibe datang that girl dekat kitorang...
dengan senang2 nye dia abaikan aku dan lebih kan that girl....
terus kitorang bergaduh...
dan dia ambik keputusan putus dengan aku dan pergi kat that girl....
lepas dari tu aku dah tak tahu apa jadi...
mimpi aku terganggu....

Aku tahu mimpi tu permainan tido..
tapi sometimes mimpi tu bawa petanda jugak...
Tapi, apa2 pun aku harap sangat mimpi2 aku nie tak akan jadi kenyataan....
Walaupun ada certain mimpi tu dah jadi kenyataan.....
Aku harap tak akan jadi teruk.....
Aku sayang mereka...~!!!!

2 comments:

Anonymous said...

insyaALLAH takde pape yang buruk terjadi kat ieyka . :)

ieyka_shahidan said...

@irna suraya karim ::huhuhu, im really hope for that...risau sgt2

 
© IeykaShahidan