Friday, December 9, 2011

Saat Bahagia~!!

Assalamualaikum......



Aku bahagia gila hari nie......selama nie bukan men susa lagi hidup aku....sekarang aku dah lega...sebabnya pagi tadi lepas je TEST aku g bank untuk ambik dwit...macam biasa aku cek dlu bpe banyak dwit yang ada...sekali aku cek....perghhh~!! aku rasa macam aku nak lompat sampai bumbung je masa tu...nasib la orang tengah ramai kan....BEHAVE sikit ye..hahaha 



serious aku terkejut gila lepas aku cek.....aku tak tau plak duit elaun PALAPES aku dah masuk...sebelum nie masuk sikit2 je....sekarang nie ambik kau...TERKEJUT~!! s0, sekarang aku boleh la bayar segala jenis hutang yang tertunggak dah berbulan2 ye.....duit YURAN ASRAMA aku belum bayar lagi.....


dah dapat duit nie means aku dah tak perlu mintak from my parent lagi....aku memang kena saving jugak..coz dengan duit yang aku dapat nie la aku kena bayar yuran and beli barang2 untuk ke LUMUT nanti......ALHAMDULILLAH...masa aku tengak terdesak nie ALLAH turunkan rezeki yang aku sendiri tak sangka....dan selama ini aku penat turun latihan apa semua sekrang aku dah dapat ganjaran dia....aku syukur sangat dengan apa yang aku dapat sekrang..if aku xskip latihan mungkin aku akan dapat lebih dari apa yang aku dapat sekrang....tapi, tak pe sebab sekarang nie pun aku dah rasa ckup banyak untuk aku....suku daripada pinjaman aku...kira ok la tu kan....lau nak compare dengan sebelum2 nie....


sekarang nie aku tengok duit tu aku xrasa plak nak berjoli.....macam sem sebelum nie pantang dapat duit ada je aku nak beli...mungkin sem nie aku dah mula berfikir dengan matang.....hehehe s0, berjimat la ye~!!

No comments:

 
© IeykaShahidan