Wednesday, December 21, 2011

Kenapa Blog??

Aik??ape kes plak tajuk macam nie kan?? ermmm, sebenarnya ramai juga antara kawan2 aku tanya kenapa aku suka sangat main dengan blog nie? perlu ke aku jawab?

semua orang ada cara masing2 kan untuk luahkan isi hati....so, macam aku nie....lebih selesa jadikan blog as my medium untuk luahkan everything di sini....kira macam diary aku juga la...tapi, diary nie xde rahsia la kan....aku dulu pernah ada private diary...aku starting buat private diary since aku form 4 mungkin....masa tu juga la bermula alam cinta monyet aku...huhuhu so banyak la kisah2 yang aku story dalam tu.....then second diary aku plak masa aku dekat matrik dulu....full juga la diary tu aku conteng2....dan sekarang private diary tu ada dekat someone.....aku pun tak tahu dia still simpan ke tak...tak perlu pun aku rasa nak mintak balik dekat dia...bir kan je jadi sejarah....dan sekarang nie aku dah tak ada private diary lagi....segalanya aku luah dekat sini je...daripada sini korang semua boleh kenal aku......aku start blogging since aku dekat matrik kalau tak silap...tapi, dulu aku sangat jarang untuk update blog......sekarang nie je aku tersangat la rajin untuk update blog....dalam satu hari tu ada saja cerita aku.....blog aku kan?? so apa korang kisah kalau aku nak update brpa ribu kali pun dalam sehari tu.....

No comments:

 
© IeykaShahidan