Wednesday, December 21, 2011

Semakin Lemah~!!

Hati tengah terluka.....tengah sakit....tengah kebingungan......

macam2 benda boleh terjadi ketika ini.....
bermacam kisah terpahat dihati...
sehinggakan bermacam benda juga aku fikir.....
dan menyusun strategi untuk lancarkan segala di fikiran aku.....

aku nak lari dari sini....

aku nak cari tempat yang aku bisa lupakan segalanya....
aku tak sanggup untuk hadapi semua nie lagi.....

hati aku semakin terluka....

semakin parah dan mungkin tak kan sembuh.....
sekiranya aku terus berada di sini.....
izinkan aku pergi jauh dari sini.....
aku perlukan dia....
tapi ada insan lain lebih memerlukan dia...

aku melepaskanmu kerna terpaksa.....

bukan tiada sayang di hati....
bukan tak ada kesal bila melepaskan...
tapi, sekadar untuk menjaga hati insan lain....
aku terpaksa berkorban....


......................................................................................................

di dalam kedukaan aku temui sebuah kebahagian......
aku hepi pabila bersama teman dan sahabatku.......
dia memberikan aku senyuman.....
walaupun senyuman itu cuma sementara......
biar pun senyuman yang terukir hanya sementara.....
sekurang2nya aku mampu melupakan yang terjadi seketika......

my dear friend~!!
sayang kamu la~!! thnx ye sbab dah bawa saya round tganu and lepak2 kat tganu nie....
walaupun kat tganu nie tak de pape pn...:P
but, im hepi with u~~!!
u're my special friends........
ur kiss ur hug......ye2 je??
make me feel comfortable with you...
u always be with me.....
u're my ears.....
to hear all my problem.....
u make me smile....
u make me laugh.....
hug me tightly dear....
dan jangan kau lepaskan.......
sungguh aku beruntung punyai kawan sperti kamu.....



No comments:

 
© IeykaShahidan