Sunday, December 4, 2011

Tranformasi~!!

Assalamualaikum.......
hye peeps~~~
saya sedih sebenarnya bila saya add FB kawan lama saya masa skolah dulu....
masa aku di Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Bendahara........
dia boleh tanya....
awak nie sapa ye???
memang dia dah tak cam aku.........
lain sangat ke muka aku sekarang nie ye??
last aku jumpa dia masa form 2 dulu.....
tu pun sebab dia datang ke skolah baru aku untuk training bola baling.....
untuk wakil negeri.....
s0 untuk membuktikan kelainan saya...
korang tengok jela apa yang dah lainnya dengan penampilan aku.......


gambar nie di ambil semasa baru2 masuk matrik dulu....
kalau xsilap gambar nie saya ambil masa lepas 3 minggu dekat matrik...
selekeh kn???huhuhuhu
biasa la masa nie memang xpernah fikir lagi nak bergaya semua.....
memang simple dan selekeh nak mati.....
baru lepas SPM la nama pun...
mana la pandai nak dress up lebih2 kn??


dan ini.....
gambar masa sambutan hari raya dekat KMK dulu.....
masa nie dah hampir2 akhir sem satu rasanya.....
masa nie first time aku pakai shawl.......
memang member aku agk plik bile tgkaku pkai shawl....
pergi kelas aku memang suke simple2 je.....
sebab memang tak de masa pun aku nak melilit shawl nie.....

ini plak gambar yang paling latest aku.....
baru lagi gambar nie.....
aku dah tak bleh terima hakikat sebab pipi aku makin tembam......
lain ke muka aku eh dlu dengan sekarang??
pernah la kawan lama aku cakap...
dulu muka budak2 lagi...
sekarang dah jadi anak dara la katakan....
ini pun aku mekap simple je......
kalau nak tunggu aku mekap lebih-lebih tunggu kalau ada function apa2 kat u nti...
memang sure gempak la aku mekap....
apa salahnye kalau sekali sekala nak vouge kan??=D

.............................................................................................................................................

 nyampah kan tgk gmbar dy...Bajet la tu.....

ek????blog aku kan??? pham2 la eh..hehehhehe =)

No comments:

 
© IeykaShahidan