Friday, December 9, 2011

Kita Kawan Selamanya....

Assalamualaikum.....
hye semua, selamat pagi~!!
for the first time aku bangun awal pagi dan terus update my blog.......
and thanx to my frenz mr.HAFIZ for wake me up this morning.......
ceria betul dia pagi-pagi nie ye.........
bagus lah kalau dah pagi2 pun dah ceria.......

okay lah awak semua....
saya bukan nak cerita sal cik HAFIZ senget tu pun hari nie.....
tapi nak cerita pasal someone else yang saya dah berkawan lama since we are in form 5 lagi........
actually aku kenal budak sengal nie from TAGGED.....
we msg then we chat at YM......
kenal punya kenal rupanya dia nie pernah sekolah with my bestfriend.......
dia dulu masa form 1 until form 3 pernah 1 sekolah with ADILAH, FARIZ and ARIFF.........
then baru la dia pindah ke skolah TEKNIK SETAPAK masa dia form 4......
aku kenal ADILAH, FARIZ dan ARIFF pun sebenarnye melalui MYSPACE je....
tapi, yang untungnye aku dengan FARIZ pernah berjumpa....
sebab aku dengan dia pernah 1 matrik dulu....
cume he is PHYSICAL STUDENT but i am a BIOLOGICAL STUDENT.......
compare dengan yang lain semua aku lebih rapat dengan ADILAH and FARIZ......
the most rapat with budak TEKNIK SETAPAK yang aku nak ceritakan nie.......
kalau dengan ARIFF aku kurang skit.....

budak TEKNIK SETAPAK yang aku maksud kan nie adalah ALI AKMAL.......
budak yang sangat sengal.....
aku dengan dia dah lama kenal...
and still sekarang kitorang masih lagi berhubung even jarang2 sekali.......
and dia nie dah ada awek pun......
sebelum nie kan dia pernah la lukakan hati aku.....
masa tu dia gaduh with his ONLY ONE......his GF la kan.....
then he removed me from his friend list.....
wahhh~ bengang gla aku pada masa tu....
cuba la korang bayang kan bila your bestfriend sendiri remove korang dari friend list kat fb bila dorang dah ada GF/BF........
memang dia tempah maki dari aku kot...huhuhu
lepas kejadian tu lama jugak la kitorang menyepi.....
aku diam kan diri dan tak pernah lagi contact dia.....
mana tak nye aku dulu even aku ada BF sekali pun aku tak pernah plak nak remove dia...
dan dah bila dia ada GF lupa aku nie yang dulu selalu teman dia......

s0, on 8 Disember 2011 he called me....
masa tu kalau tak silap dah pukul 2am mungkin......
nasib aku belum lagi tidur.....
kalau dia called time aku tengah tidur mau aku off my phone tu.....
mula2 angkat aku saja buat xkenal....
tapi, dia macam sabar je dengan aku.....
sebenarnya dalam hati aku.....
aiishhh, rindu gila nak borak2 dengan dia....
almost 40 min kitorang bergayut malam tu.....
eh, s0rry pagi sebenarnye...hehehe
for the first time aku nangis sebab dia.....
terharu gila bila aku dapat tahu yang dia tak pernah lupakan aku.....
hahahaha,,,,
ALI AKMAL....kau dah kalah dengan aku!!
tak pe rahsia kau aku simpan ketat2........
dia mintak maaf sebab lukakan hati aku....
dengan atas sebab2 tertentu dia terpaksa remove aku ari friend dia...
okay, now aku dah paham kenapa sebelum nie dia remove aku.....
but, to add you backaku rasa macam malas je.....
aku tak nak nanti your GF salah anggap dengan aku.....
so, biarkan jela eh.......
as long as aku tahu kau tak pernah lupakan aku yang telah lama jadi kawan kau before kau couple lagi......
sempat jugak aku SKYPE dengan dia pagi tu........

ALI AKMAL~!!!
kalau lepas nie kau cari masalah dengan aku lagi.....
siap la kau....
kau tahu kan aku macam mana......
baik2 aku ada batas dia jugak okay~!!
s0, beware dengan aku ye.....
kau kenal aku so jangan pernah nak cari masalah kalau kau nak terus aku anggap kau BESTIES FRIEND aku......

"FRIENDSHIP NEVER END"

No comments:

 
© IeykaShahidan