Friday, December 30, 2011

Stuck At Here~!!!

Assalamualaikum....
Hye peeps~~~

Stuck at here?? at where?? and why?? 
Mesti semua macam pelik je kan baca tajuk entry aku kali nie...
Asal plak tetibe aku stuck kat sini....Plik kan??

Sebenarnya aku nak bagitahu yang aku dah stuck in study mood at here.....
Pagi-pagi tadi sesudah sampai kat UMT mood aku memang clear punye untuk study.....
Belum sempat mandi aku terus on laptop dan terus buka NOTA-NOTA yang ada.....

Rajin kan??

Tetibe roomate aku ajak g library..Aku terus mandi dan siap2 ke library...

Then bila dah sampai nye kat library macam biasa study...study dan study....
Tapi, segalanya bermula apabila mata aku dah tak mampu nak bertahan tengok SLIDE LECTURER NOTE kat skrin laptop aku....
Tangan aku pun mula la gatai KLIK blog dan terus ke laman yang xsepatutnya.....

Baca punye baca....
Finally air mata aku berjujuran jugak...
My roomate perasan bila im cried.....
OH SHIT~!!! why must im crying at here??
Ini semua gara2 aku gatai g baca blog dia.....

Lepas je aku baca blog dia memang aku dah STUCK abis....
Aku dah tak mampu lagi nak study...
Dari tadi asyik dekat slide tu je....
Bila nak bertukar pun entah la kan....

Bertambah STUCK bila si dia lalu depan aku....
OH MY~~!!! kenapa sekarang....
Di mana aku nak sembunyi nie.....
Damn~!!! 
Bertambah hilang mood study aku.....


...................................................................................................................................................................

IEYKA~!!!wake up darl~~ your final is around here....jangan main2..ingat semua pesanan mama dan abah kat kampung tu....kau tak sayang dorang ke?? penat2 dorang hantar kau jauh2 lepas tu kau nak main2 lagi ke....Please IEYKA wake up~!! jangan sebabkan benda tu kau nak down macam nie...Kau mampu hadapi semua nie...Kau buktikan yang kau tak lemah...Bangkitkan semangat kau tu....Selama nie kau kuat kan? Kenapa sekarang kau lemah.....Tenang2 kan fikiran kau dan terus study...JANGAN PATAH SEMANGAT LAGI~!!!

No comments:

 
© IeykaShahidan