Tuesday, December 13, 2011

SEDIH~!!!

Assalamualaikum.....

just now, aku sempat la baca2 blog orang kan....
masa aku ushar2 blog orang nie..aku tersentuh gila dengan satu post dia.....
dia citer sal his late BF.....
dari yang aku baca tu memang aku nampak yang his late BF tu sangat sayangkan dia...
tapi, Allah lebih sayang kan late BF dia....
masa aku baca her blog seriously aku sedih......
menitis juga la air mata aku....
sensitifkan hati aku nie...huhu
korang cuba la bayang kan if one day korang kehilangan orang yang korang sayang....
kre macam hari nie korang tengah lepak dan gelak tawa dengan dia...
tibe2 esok nye dia pergi tinggalkan kite....
tinggal kan wat selama2nya.....
mesti korang akan sedih dan menangiskan.....
blogger yang wt cte sal late BF dia nie aku tengok umur dia baru 16 tahun.....
tapi, dia sangat tabah.....aku kagum dengan dia....
aku tak tahu macam mana dia harungi semua nie.....
argghh~~
sedih betul aku bayangkan macam mana if one day aku kehilangan my bf....
owhhh no~!!!
clash dgn bf pn dah ckup sengsara apatah lagi kalau kehilangan bf buat selamanya....
tapi, better jugak kan dari tengok bf berkepit dengan pmpuan lain...
at least kite dapat tahu yang bf kte tu cintakan kte sampai akhir hayat dia..
sebabkan aku dah termenangis baca blog dak nie...
so aku pun copy link give to my dear untuk baca bnda nie....
at least dia amk iktibar lam kes nie...
aku tak nak kehilangan dia...
aku nak dia jaga diri dia sebaik mungkin.....


....................................................................................................................................................................


dear that blogger yang aku maksudkan.....
aku doakan dia supaya sentiasa tabah dengan semua nie.....
adik,adik masih muda......banyak lagi yang perlu adik lalui....
adik teruskan capai cita2 adik tu ye.....
adik jngn hampakan harapan arwah bf adik tu ea....
dia mesti suke bila dapat tahu adik tabah dengan dugaan hidup nie....
sabar ye adik~~




for more story korang baca sendiri blog dia nie......KLIK DI SINI
sorry ea dik...akak suke baca entry adik ni.....terharu..so sorry lau adk xske akk copy link adk....

No comments:

 
© IeykaShahidan