Monday, December 5, 2011

Angry Bird Bertindak Kejam~!!!

Assalamualaikum......

hye awak semua???
apa khabar ye......


Angry bird??? haaa~~~
mesti korang semua tahu kan apa tu angry bird......
angry bird nie makin femes dan glamorous la sekarang nie kan.....
comel sangat ke angry bird tu???
aishhhh~~~ xleh jadi nie....
dia dah lawan aku punya glamourous la....
heheheheheh =D

Sebenarnya kan.....
kalau korang nak tahu....
aku sekarang nie dah makin gila main game Angry bird nie....
padahal selama nie game tu memang dah ada lama dah dalam aku punya laptop nie.....
tak plak aku nak main kan.....
kalau main pun cuma kejap2 jela.....

tapi lain pulak jadi sekarang nie...
makin dekat dengan final makin kerap plak aku main angry bird nie....
bahaya betul la angry bird nie.....
memang bawa penyakit la......
huhuhuhu

haaaa~~
mesti korang pelk kenapa aku cakap angry bird nie bawa penyakit....
yela, mana tak nye.....
sebab angry bird nie ramai dah tergila2 kan dia...
termasuk jugak aku....
sampaikan kawan aku pun dah berjangkit......
dan bleh plak 2 ari lepas kitorang bertiga main game angry bird...
masing2 mengadap laptop main angry bird......
memang cemerlang gila.......

sebelum tido wajib aku main angry bird......
bangun je tido terus pk psal angry bird.....
haiiiyyyyaaaaaa~~~
apa suda jadi nie maaaaa~~~~
sedarla dah nak final nie.......

aku bleh stress kalau aku kalah dalam game angry bird nie.....
panas je hati aku bila kalah....
nak plak kalau time part lawan dengan monyet....
sakit plak hati aku dgr dia gelak.....
hahahahahahha 
kelakar kan???

tapi, jangan risau....
walaupun aku main game angry bird sampai ke pagi....
tapi kerja aku tetap aku akan siapkan......
dan sekarang......
assignment aku pun da siap......
JOM MAIN GAME ANGRY BIRD~!!!!

No comments:

 
© IeykaShahidan