Wednesday, December 21, 2011

Semangat Baru~!!

To Do List-->

♡ anta borang LI
♡ report kimia alam sekitar
♡ report kimia polimer
♡ study for test
♡ study for final
♡ assignment karbonil
♡ assignment ekologi

----------------------♡ -♡ -♡ -♡ -♡ -♡ -♡ --------------------------


okay, baru aku sedar rupanya masih banyak kerja-kerja yang belum aku settlekan.....entah bila aku perlu siapkan semua nie pun tak tahu la kan? dah la final semakin menghampiri je...kalau dah asyik serabut je fikir sal masalah yang datang tu sampai bila pun aku tak maju...so now, aku dah buat pilihan...nk move on je....apa jadi pun lantak la...!! aku tak nak peduli lagi dah....dari aku fikir sal dorang berdua tu baik aku fikir sal diri aku je...memang nampak macam aku nie selfish kan? tapi, semua nie untuk diri aku juga....aku dah pilih jalan nie..dan aku harap ALLAH bantu aku untuk tetapkan kekuatan di hati aku untuk terus berpegang dengan jalan yang aku pilih ini.....STUDY IS MY PRIORITY~!! kau pompuan kalau nak amk jela...aku dah xkisah lagi dah...semoga kau bahagia!! kau plak laki kalau kau nak go on dengan pompuan tu pun go ahead~!! but dont ever trying to contact me again....!! (maaf kalau aku rude dekat sini) 

now, i plan everything for myself~!! apa yang terjadi aku dah xnak involve lagi...aku akan biarkan je....so, apa kau nak cakap and kata pun suka hati jela...yang penting sekarang aku nak capai HIGHEST POINTER for this semester.....aku nak capai aim aku pada masa depan.....mulai hari ini aku akan plan segalanya semula dan aku akan pasti kan setiap hari yang datang complete dengan palan aku je....dear SYAITAN~!! kau jangan nak ganggu aku dan hasut aku untuk fikir benda2 yang tak datangkan faedah pada aku....

No comments:

 
© IeykaShahidan